Releasedatum för Livet i Lägenhet

Det kommande expansionpaketet är faktiskt nog det första där information kring releasedatum varit riktigt segt! På sims.se står det "hösten 2008" och vissa hävdar att det är fyra dagar kvar, medans andra menar mer eller mindre. I min förvirring så har jag besökt en butik och surfat runt på nätet.

Det preliminära datumet är 28 augusti för Livet i Lägenhet. Dvs fem dagar kvar!

(Sims.se har faktiskt NU ändrat till 28 augusti. Lite sent!)

Jag har aldrig förhandsbokat ett simsspel via nätet, har ni?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Aldrig ia nätet men flera gånger i min favoritspelbutik (Game i Haninge centrum) Mamma var där för att byta en grej åt mig (var sjuk) och då sa de att det skulle komma på torsdag så hon beställde ett åt mig :D:D

2008-08-23 @ 17:16:01
URL: http://lovehia.blogg.se/
Postat av: Carro

nej faktiskt inte gjort det tidigare, men nu så förhandsbokade jag Livet i lägenhet för första gången hehe



Carro

2008-08-23 @ 20:06:50
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Lotta

Självklart har jag det, vartenda sims 2-spel har skaffats genom antingen cdon eller webhallen (det är oftast dyrare i butiken och jag har fri frakt från cdon och VIP-rabatt på webhallen så det blir inte så dyrt.) Sen så får man spelet en dag innan det "riktiga" releasedatumet så det är alltid kul.

2008-08-23 @ 23:35:25
URL: http://deliquate.blogg.se/manekineko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0