Rescension: Ikea prylpaket



Ikea prylpaketet har funnits ute på marknaden i snart 2 månader. Redan när jag såg bilder från spelet så kände jag; wow. Bilderna var lekfulla och möblerna som visades var både snygga och stilrena; som passade in i en massa olika stilar. Med väldigt höga förväntningar på spelet så gick jag och köpte det den första dagen när jag kommit hem från min semester- så spelsugen var jag! Efter att jag installerat mitt innehåll och provade spelet så kan jag säga att jag inte blev besviken en enda sekund-snarare sagt överväldigad. Möbler finns i fräscha varianter (såklart känner du igen dem från Ikeas sortiment!) till både sovrum, vardagsrum, kontor och kök. Det är enkelt att matcha möbler och stilar utan att det ser stelt ut. Men mina favoriter med detta spel är nog alla vackra och snygga dekorationer. Vackra tulpaner, vaser, blommor m.m. Helt enkelt sådant som ger personlighet till ett rum!
Om du har huvudet på skaft; gå och roffa åt dig Ikea Prylpaketet i närmsta butik!


Namn: Ikea prylpaket
Kräver: The Sims 2 original eller deluxe
Släppt: 24 juni
Betyg:5/5
ca pris: 149:- (det går att luras på både dyrare och fynda på billigare)

Bilder och olika collage från spelet kommer inom kort! :)


Kommentarer
Postat av: carro

jag håller verkligen med dig!

Brukar alltid bli så besviken på prylpaketen tack vare att jag har så höga förväntningar.

Men nu för första gången så blev jag inte det :)



ha det bra

Carro

2008-08-12 @ 19:30:04
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Åh va kul!

Kram

2008-08-12 @ 19:45:39
URL: http://simsnorden.blogg.se/
Postat av: Carro

svar: oj då :S

lite dåligt med tanke på att den kommer ut snart :S men hoppas att dem går ut med ett datum så snart som möjligt..



Carro

2008-08-12 @ 19:50:05
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Carro

hejhej!

nej då det är lugnt :)

jo då, det är klart, men det är ändå lite svårt att be om hjälp till någon som inte tycker att jag behöver någon, om du förstår ad jag menar :P

Men jag får helt enkelt se hur det, går, jag menar går allt åt skogen nu en längre tid utan nike, så hoppas jag att hon förstår att jag faktiskt fortfarande behöver hjälp.

Det är väldigt kompliserat hehe så jag vet inte rikigt vad jag ska skriva,så just nu tänker jag vänta och se hur det går utan nike osv.

Och jag tycker verkligen inte att du lägger dig i ska du veta :P



ha det bra

Carro

2008-08-13 @ 20:13:55
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0