Sista minuten

Ja, nu har jag äntligen skickat iväg det där mailet till sims.se för att delta i Ikeatävlingen. Det känns faktiskt lite nervöst ^^
Visst, det var i sista minuten (Du kan fortfarande delta! 2 h kvar) men jag har liksom suttit och pulat på min idée sen 2 veckor tillbaka så det kändes ändå ganska så planerat och välgenomtänkt. Vet inte om jag ska publicera min bild, om jag gör det så blir det på tisdag!

Det är bara så kul med tävlingar! :D Och Livet i Lägenhet kommer ut på torsdag.
En liten fågel har viskat i mitt öra att serie 6 kommer ut imorgon... Time will tell.


Ha en fortsatt bra söndag!
p.s. jag tycker att det känns otroligt roligt med att ni läsare har blivit flitigare att kommentera! Det är verkligen uppliftande!:) TACK!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

SPännande ^^ håller tummarna för dig

2008-08-25 @ 10:07:12
URL: http://lovehia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0