Svar om Winrar

Jo, det är så här: Jag hittade din blogg igår (4 Augusti) och tyckte den var grym så jag började ladda ner kläder från sidan justsims, och jag hade redan Winrar och det följde med en Mesh och så, men när jag gick in på 'skapa en familj' så såg det ut såhär när jag skulle välja kläder

http://i56.photobucket.com/albums/g163/lennybep/Namnls.jpg

det måste ju betyda att kläderna har kommit in, men de syns inte, har jag gjort något fel eller saknar jag något för att få det att funka?

skulle uppskatta svar! tack
Lenny

Svar: Kul att du gillar min blogg! Jag blir alltid glad för respons.

Det är som du säger helt uppenbart att kläderna finns i ditt spel, att datorn förstår att du laddat ner kläderna. Det som jag tror fattas är att både outfit och mesh är upppackade och placerade på rätt ställe. Försök igen med att antingen ladda ner eller packa upp den opackade filen igen- är det mer problem kan du komma tillbaka eller läsa Readme- filen för ditt spel.
Lycka till!
/Liselotte

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej! Tänkte bara se om kanske du kunde svara på denna frågan.. Jag packade upp package filerna, men jag råkade ändra program att öppna med. Så när jag packar upp nya filer så ändras alla till att öppnas med adrobe reader. Så jag tänkte se om du visste hur och om man kan ändra tillbaka??

2010-03-02 @ 16:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0