Svar på 4 frågor

Hej! Du.. jag har ingen extraherings-knapp. "Dela ut den här mappen" och "publicera den här mappen på webben" är de enda jag har förutom "skapa ny mapp"-knappen. Vad gör jag då?

Kram


Man behöver inte alltid ha en extraheraknapp för att få in kläderna. Jag rekommenderar att använda programmet Q-Xpress som det finns länk till här på sidan!

Hur gör man för att gravida simmar ska få andra kläder? Jag har laddat ned nya "mammakläder" men det är alltid de som tillhör spelet.. som dyker upp.
Tacksam för svar ifall du vet :)


Det är troligtvis så att det saknas en mesh eller kanske ett hack för att få kläderna. Man kan ju t.e.x. inte shoppa mammakläder i butiken, så troligtvis är det nåt sånt som fuskar. Det borde stå på sidan hur det fungerar där du laddade ner dem!


Hej!
Jätte snygg sida måste jag säga först och främst, Lätt att hitta hjälp åxå! :D
Jag vet inte vart jag ska skriva frågan, så jag skriver det i den här ''spalten'', Det angår att ladda ner hårfrisyrer till body shop.. Jag är själv inte säker, men är det gratis att ladda ner den här hårfrisyren som finns på denna länk ? ;
http://linna.modthesims2.com/download.php?t=312533
Vill gärna ha svar, för ifall det kostar vill jag inte ladda ner, och jag får inte ladda ner häller :(
Tack för mej :D

ALLT på MTS2 är gratis så det är bara att ladda ner! Om det skulle vara så att du är osäker på om det kostar eller ej, pröva att klicka på ladda ned. Om det är gratis kommer det gå att hämta ned filen, annars kommer du bli direktlänkad till nån sida där det står om medlemskap och kostnader.
Det är olagigt att ha betalsidor i sims och det är bara några få vad jag vet som är det. (PeggyZone, Simsconnection t.e.x)


Hej!
När jag har gjort en ''design'' i body shop (Jag har följt allt som står på din hjälp) så står det bara ''Eget innehåll gick inte att imortera. Kontrollera att filerna finns på rätt plats och att och är sparade i rätt format'' , Vad har jag gjort för fel? :/

Om du arbetat i photoshop så kan det vara som bodyshop säger, du har ej sparat filerna i JPEG format. Det är jätteviktigt, kolla upp en gång till när du sparar manuellt (alltså inte via ctrl+s). Var också nogrann med när du sparat att du gjort det över den gamla filen och i thesims2/projects. Om det inte funkar får du höra av dig igen!

Lycka till alla som frågat! Har du frågor att ställa? Det är bara att kommentera till inläggen så kommer de besvaras snarast av simsnörden!

Kommentarer
Postat av: clara

hejsan! kan inte du svara till min e-mail istället? för jag är aldrig inne på blogg. men jag undrar två saker. först har jag laddat hem saker och lagt in alla i dowloads mappen i the sims 2. men alla mina dowloads funkar inte. varför gör dom inte det? sen undrar jag hur man gör en kändis i bodyshop? jag har sett videosarna på y-tube men jag fattar nada! snälla svara i mail!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2009-01-03 @ 17:18:38
URL: http://claramedq.blogg.se/
Postat av: clara

hejsan! kan inte du svara till min e-mail istället? för jag är aldrig inne på blogg. men jag undrar två saker. först har jag laddat hem saker och lagt in alla i dowloads mappen i the sims 2. men alla mina dowloads funkar inte. varför gör dom inte det? sen undrar jag hur man gör en kändis i bodyshop? jag har sett videosarna på y-tube men jag fattar nada! snälla svara i mail!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2009-01-03 @ 17:19:10
URL: http://claramedq.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, Vad är mesh för något?

2009-01-05 @ 13:36:00
Postat av: emma

Hejsan Simsnörden!

Jag har försökt att ladda ner hårfrisyrer från http://www.raonsims.com/main/main.php , men dom kommer inte in i spelet. Och jag gör precis som jag brukar göra.. Vad ska jag göra?

tack :)

2009-01-06 @ 17:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0