Funderingar

Hm.. Jag har ett litet problem;

Jag spelar sims på två olika datorer- en som är hela familjens, där alla expansions är installerade, och en dator med en enormt stor skärm, året runt, bon voyage, fest & bröllop och H&M fashion installerade där det går väldigt snabbt.

Nu är mitt problem bara; på den skönaste datorn har jag gjort all förberedelse för min dagbok MEN det finns så mycket jag vill ladda ner som kräver Nattliv, arbetsliv etc. Ska jag installera spelen och låta den bli segare eller skita i det?? HJÄLP MIG!.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh vad jobbigt :S men jag har alla expansioner och alla prylpaket utom H&M fashion installerade och den här datorn går ändå jäääättefort. du kan ju avinstallera om du tycker att det går för långsamt

2008-02-23 @ 11:39:22
URL: http://lovehia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0