Nada updato

Status: Trött o glad

Hej Simsnerds!
De e så att jag har inte hunnit uppdatera och jag har varken tid eller ork just nu. Allt detta är kosekvenser av alla nior Gymnasievalsvecka för tillfället- men håll ut! Kommer det ny information vet ni att ni kommer vara först med att veta det.

Medan ni väntar på att jag gjort mitt gymnasieval och pluggat färdigt till proven så kan ni besöka dessa små pärlor:

www.modthesims2.com
www.snootysims.com
www.thesims.se
www.hamsterspells.blogg.se
www.xmsims.com

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja usch gymnasieval och nationella prov i nian :S där har jag också varit... det är ju nationella prov i gymnasiet också men på något sätt känns de inte lika avgörande som de i nian... Jag hoppas att du kommer in på det gymnasium du vill iaf, det gjorde jag :D

2008-02-12 @ 21:07:01
URL: http://lovehia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0