Tips på dagböcker

Som många av er läsare säkert är, medlemmar på Thesims.se så borde man ha lite koll på vad en dagbok är.
Det är en typ av berättelse så att säga, oftast gjord med bilder från sims. Det kan vara en kort novell, en lång roman på flera inlägg, dokusåpa eller legacy. Jag tipsar er på mina favoriter!
  • Bakom det perfekta leendet. Den här dagboken handlar om den 14-åriga tonåringen Stephanie, men till en början är hon bara 13 år. Hon lever i ett litet samhälle som heter Stenkransen. Hon går i en skola där alla är glada och ledningen har lyckats riktigt bra med att få bort mobbingen från skolan. Hon har många kompisar och pluggar för fullt. Stephanie har redan planer för framtiden. Sen plötsligt händer det som inte får hända. Stephanies familj ska flytta till en stad långt, långt bort. Där kommer allt att förändras, och där räcker det inte att vara vanlig om man ska vara populär...
  • Hur du använder boolprop och andra fusk. I Denna dagboken visas fusk och vad man kan andvända dem till. Glöm bara inte att inte fuska för mycket, det blir tråkigt då... Men en riktigt bra dagbok jag har lärt mig massor av!
  •  Att vara någon annan och Millas hämd. En riktigt cool och bra dagbok, om inte den bästa på hela communtyn. Den handlar om mobbade Zarah och populära Milla som på något konstigt vis råkar byta kroppar med varandra...

image160


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag kan tipsa dig om Tonopah, Nevada av Gamergrl (fast jag har för mig att jag sett dig i kommentarstråden någon gång så du kanske redan läser den)

2008-02-03 @ 22:54:16
URL: http://lovehia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0