EN MÅNAD!

Det här är seriöst bara så najs. 31 dagar kvar nu tills Fritid släpps i Sverige!
image136

Gud vad jag längtar! Tänker på det typ varje dag. Sen nu när jag ockspå har planer på en dagbok på thesims.se (hur ska jag hinna med allt??) behöver jag det bara sååå mycket. Den 28/11 så kommer ju jag då troligtvis få spelet på posten av sims.se :) Jag chansar på att den dagen kommer skrika simsande så det skräller om et.
SKA NI KÖPA SPELET?

Funny quote:
That girl up there is ugly, why are they having her on the frontpage?

Kommentarer
Postat av: Pamela

Klart jag ska köpa det! Man kan ju inte kalla sig simsnörd annars :P Det verkar skitkul!
Jag gillar din blogg tjejen, har hållt ett öga på den i några dagar nu, keep up the good work!

Ps. Får man fråga vad du heter på thesims.se? :)

2008-01-28 @ 21:06:11
Postat av: allsmäktigtvå.

svar: yeyewyweyewy. du har varit med i jesc, i wish i was you hahaha. jesc är coolare än mest aktiva listan :)

2008-01-28 @ 21:45:54
URL: http://almightyness.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Åh tack så mycket! :={D
HAHA kolla mustaschen!

Jag heter Lime_Lotte, hehe fint namn. Vad heter du själv? :)

2008-01-28 @ 22:38:56
URL: http://simsnorden.blogg.se
Postat av: Lovisa

Ja vad roligt att du planerar en dagbok :D
Jag heter Mollypop på thesims.se
Självklart ska jag köpa spelet :P
Har du klarat alla semester-grejer (vad det nu heteer)? Jag har ungefär 5-6 stycken kvar som jag verkligen inte kan lösa!

2008-01-29 @ 09:40:53
URL: http://lovehia.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag ska köpa det. Jag fyller år snart men det kommer inte ha hunnit komma ut då, men jag önskar mig pengar till det alla fall ;]

2008-01-30 @ 14:58:08
Postat av: Anton

Var du också med på förhandsvisningen av fritid? :)

2009-04-18 @ 19:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0