Simsnörden på snootysims!

Jag har precis googlat på mig själv ;),(egooo) eftersom jag ser att mitt besökarantal hela tiden växer utan att jag vet varför. Då kommer jag in på http://www.snootysims.com/ förstasida där det står (på engelska) att de Svenska fansen har mycket information om freetime(fritid) och att simsnorden.blogg.se är först ut!

 from snootysims.com;

image114
I wanna thank you all for the publicity. Do you wan't me to translate it?(if anyone watch this)

Någon har också försökt översätta och summera min text i ett speciellt forum bara för min sida. WOW säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej..
Någon länka från The Sims Resource också och jag såg din blogg och översatte det till dem där lite mer.. Kul att du fick vara med om att kolla på förhandsvisning..

Anita

2008-01-23 @ 12:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0