Trött...

Hej alla simsnördar! :)
Har precis kommit hem, och är trött. Det första jag tänker på är ändå, "Hmm, det skulle vara kul att spela lite sims". :P Är man nörd så är man. Iallafall, så vet jag att det är en hel del nya läsare på bloggen och så jag tänkte förklara lite om de olika kategorierna;

♥Tips och fusk innehåller olika speltips, allt från hur du odlar bäst i jorden till spelkoder.

Rescensioner. Sugen på att inhandla ett nytt simsspel? Här hamnar alla rescnesioner och omdömen om spelen jag köpt.

The Sims 2. En allmän kategori där allt skit hamnar. SKOJA. Nejmen, allt från nyaste Fritid, egna modesims-reportage och simsvideor.

Hur laddar jag ner? Tillägnat nya simsspelare, eller om du helt fått hjärnsläpp. Grundläggande helt enkelt.

Hemma hos mig. Vad har Liselotte hittat på på senaste tiden? Här ligger lite vanligt från livet, hur jag spelar och en massa annat gosigt.

Nyheter. Om det händer något nåt i Sims-världen hittar du det HÄR . Nytt expansion, forumrykten eller annat på g- se till att va först!

Downloadis. Fyndigt namn va? Så fort jag hittar en bra hemsida så blir de lite information och länkar. Alltid bra för den som är ute efter nånting snyggt för simen, eller dens hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0