Partir à Gotland

Sommar sommar sommar!
Hur mår ni alla läsare som pallar er in till datorn från den extrema sommarvärmen? Själv ligger jag bara och solar och badar i poolen hela dagen- otroligt underbart. Idag tänkte jag köpa Ikea prylpaketet, men butikerna hade stängt :(

Detta blir sista blogginlägget på nån vecka för jag ska till GOTLAND! Åker med min bästa vän (som såklart också spelar sims :P) och vi ska bara leva livet i Visby och glida runt, hoppas på att vädret blir perfekt och att vi får det urmysigt. Allt detta roliga blir dvs inge simsnörd läsande förräns i augusti! Men det blir nog bra. Håll utkik på sims.se eller snooty så håller du dig uppdaterad.

En massa sommarkramar
Liselotte

p.s. Glöm inte att NJUTA på sommaren!

Spökharna är på semester! Dvs Dina (Caliente) Christofer och Gina!


Kommentarer
Postat av: Sad Girl

IKEA prylpaket är kul, det finns så mycket mer "äkta" möbler som man faktiskt skulle kunna tänka sig att ha själv :) men ja kan ju inte spela de eftersom ja fick med ngt skit när jag laddade hem 3 tomter :( Ha det bra på GOTLAND

2008-07-27 @ 11:34:01
Postat av: Sara

Sv; Ang. din kommentar om fotot med 'ljuset' så säger jag tack! =)



Njuter fullt ut av sommaren =D

Hade bra!

2008-07-28 @ 21:56:27
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: ladymutant

Hej, jag har kollat in din sida då och då, den är mycket proffsig och snygg. Jag har själv gjort en sims-sida, gå gärna in och kolla och kommentera om du vill!

2008-08-02 @ 12:23:19
URL: http://simultant.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0