Tillbaka! Hallå Sverige!

Hej kära blogg!
Jag, Liselotte, är äntligen tillbaka i Sverige från en rolig och lång språkresa i Oxford. Detta är ju en simsblogg, men jag måste bara säga att det har verkligen varit helt underbart i Oxford! Jag har bott i en jättebra värdfamilj, utvecklats som människa, lärt känna jättemånga nya människor, fått härliga vänner och haft så otroligt kul! :D

Jag måste bara säga, vad roligt att folk har tittat in på simsnörden fast jag varit bortrest- extra credd till er- och jag är förvånad över hur många som har kommenterat och ställt frågor. Det är jätteroligt! De kommer bli besvarade snart.

Nu är det sova som gäller för mig.
Kramar Liselotte

p.s. håll ut, era frågor har ett svar! :P

uppe i carfax, view över oxford<3

Kommentarer
Postat av: :D

hej! ha de bra! :D

2008-07-14 @ 22:31:28
URL: http://simsfashion.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Välkommen hem ^^ Jag avundas ditt mod! Jag skulle aldrig våga ge mig iväg sådär

2008-07-15 @ 16:58:17
URL: http://lovehia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0