Hemma hos mig

Ni läsare har frågat om det, och nu så kommer det inlägget! Tänkte publicera lite bilder från mitt spelande :)


Lucy Förort bor med sin förlovade Bo Pank (Svar JA de är nästan alltid panka..) i bonnies bungalow. Här blir det god frukost :)


Genom att Lucy lite för entusiastiskt tryckte falska simdaler *vissel* så kom polisen och skällde på henne. Hon fick även betala en summa på deras resterande kassa, dvs noll kronor kvar :( (Fast rätt så medvetet, vill jag att denna familj ska vara lite pank)


Här har vi rika Angelica Trevlig(Ja, hon är gift med Mr. Pank nummer 1 och ja, hon har en kassa på över 60'000 simdaler.) som är på rejäl shoppingtur på H&M Skönköping. Nånting på 15000 blev det... :P


Angelica älskar lyx och provar en dyr klänning... från justsims2.ru. Den hemsidan äger och är den sidan jag laddar ner från mest just nu! :D

Om ni har frågor kring hur mitt skönköping ser ut så fråga på! :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0