Svar till Ella

hej, jag har en frisör men när jag erbjuder makeover till ngn sim så blir dom glada men sätter sig inte i stolen, endast gratis makeover fungerar och ändå har jag jätte billigt pris, ibland kommer det en "bubbla" ovanför simmens huvud som det gör när de köper saker och när jag har övertalat simmen att "köpa" sätter den sig endå inte ned i frisörstolen. Vad gör jag för fel?
// Ella

Svar: Jag är nästan helt säker på att det enda problemet är hur din stol är placerad. Så som det är i vanliga livet så är ju stolen placerad med huvudet in mot väggen, dvs man ser sig själv i spegeln. Det går inte att sätta sig ned då i Ts2! Om du vrider den 90 grader eller har "free space" på sidokanterna kring stolen så bör det fungera.
Kram Liselotte :)
image422
Ser du hur stolen är placerad? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar så mkt!:D för hjälpen me video skit schysst!;)

2008-06-01 @ 21:32:47
URL: http://solstralens.blogg.se
Postat av: ella

tack!:D

2008-06-02 @ 07:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0