Svar

hejj, okej det här har inget att göra med det här inlägget men sen jag köpte fritid har vissa av mina simmar ibland blivit vita(ibland helt, ibland bara i ansiktet el håret)och alla saker dom använder blir också vita. Jag undrar om du vet vad det beror på och om det har hänt för ngn annan också? jag skulle vara glad om jag fick veta hur man ska göra för att det inte ska bli så.
// Ella



svar: Jag ska försöka svara så gott jag kan. Det kan vara så att du har använt downloads som blir konstiga när man installerar ett nytt spel. Ofta är såna problem inte generella för alla datorer utan bara just specifikt dig. Har du några hack installerade? Ta bort för säkerhetsskull alla downloads eller hack (och lägg dem nån annan stans) och pröva sen att spela. Är det fortfarande fel, så rekommenderar jag att ominstallera. Det kan ha skett nåt snett i proccesen när du installerade först.

Hoppas du fått hjälp i mitt någolunda förvirrande svar.
 Om någon läsare har något tips är det bara att kommentera.

Liselotte

Kommentarer
Postat av: Anna

det där hände mig också idag! men det försvann efter bara en liten stund.. vet inte riktigt vad det beror på, men tror att det kan ha att göra med att jag bl.a. har gamla inTeenminater. Lelle, vet du var man kan få tag på nya? pöss

2008-03-09 @ 19:55:35
URL: http://missannish.blogg.se
Postat av: Anna:)

Jag ser också fram emot Sims 3. Ska bli kul att se vad vi får för information den 19:e. :)

2008-03-10 @ 14:28:46
URL: http://anabanana345.blogg.se/illusion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0