Ladda ner-hjälp

Jag vet att många har problem med att ladda ner till Ts2- jag hade också problem med det i början.
I min kategori "hur laddar jag ned? Tillägnat nybörjare" finns all information som behövs vetas, men om jag har varit otydlig eller liknande så besök gärna Simssmulans downloadskola på sims.se.

Bra saker att veta:

♥.zip filer kan packas upp utan ett program.

♥.rar filer behöver hjälp med uppackningen. Q-Xpress och Winrar är bra program.

♥Möbler kan behöva Color Enable Package (program

♥Mesher behövs till de flesta downloads.


Kommentarer
Postat av: jocke

vet nån nogon bra sida att ta hem Color Enable Package programet på snälla hjälp mig/

2008-10-20 @ 16:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0