Så gick det med det...

Hej!
Hoppas att ni alla har haft en härlig lördag, för det har jag! Cyklade med en kompis till ett badställe där vi låg o solade och myste. Skönt att känna- WOW, jag är helt lugn. Den här veckan har varit kaotisk. Iallafall.

Jag vet att jag typ "lovade" i februari att jag skulle börja med en dagbok. Har ni sett någon? Inte jag heller. Jag lade ner så mycket tid på att göra mina simmar, bygga hus och allt sånt, men... Det rann ut i sanden. Min idé var kanske inte tillräckligt stark.
NU så är jag sugen att starta ett nytt projekt. Jag har min dagbok klar i huvudet, med story, 50 nedladdade skins, mina karaktärer, någolunda händelseförlopp m.m. Vi får se om det blir något med det. Om jag då skulle göra en dagbok, skulle ni då helst vela att jag skrev dem här eller på sims.se?

image429
Gissa var min dagbok ska utspela sig...

Kommentarer
Postat av: ella

här!!

2008-06-01 @ 09:00:32
Postat av: Madelene Nattfrost

Här... :)
Lättast att bevaka... ;)

2008-06-01 @ 16:38:54
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Elli

Absolut här! Mycket trevligare och som Madelene sa, lättare att följa!
:)

2008-06-01 @ 17:10:50
Postat av: Lovisa

Håller nog med om att här vore bäst... eller kanske båda?

2008-06-01 @ 19:49:01
URL: http://lovehia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0