Sims4Life

Den tyska sidan Sims4life har en hel del fina grejer att bjuda på!

Vad sägs om Victoria Secrets senaste underkläderskollektion till dina simmar? Eller kanske en snygg polotröja till jobbet? Sims4Life har kläder i vad man kallar stil. Allting är klart bärbart och innehåller fina färger och olika stilar- både rocker och den mer glamorösa. Det finns roliga kategorier och snygga foton. Besök!

Victoria Secret Runway Dessou 13

P.s. det värdaste att besöka måste vara deras sportavdelning. Väldigt snyggt!

Kommentarer
Postat av: tin

snyggt!

2008-11-08 @ 16:14:08
URL: http://tins.devote.se
Postat av: Johanna

Du verkar ju vara rätt kunnig i Sims och jag är nybörjare igen, har inte spelat på ett år ungefär och glömt av det mesta. Just nu har jag endast Sims2 första skivan, men har för mig att man ska kunna se vad deras största önskan är? Vad dom vill bli och sånt där, eller är det på ett expansionpaket? Om det är på första skivan så hur gör man för att få veta det? hoppas du kan hjälpa mig, kram!

2008-11-08 @ 17:25:44
URL: http://johannars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0