Simsnörden tar en paus

Hej alla läsare!
Som ni säkert har märkt så har simsnörden inte blivit så uppdaterad på senaste tiden. Orsakerna är många, men den största delen är att jag måste få tid till mig själv. Just nu är det jättemycket i skolan, hemma i familjen och på fritiden- jag är borta nästan varje kväll och kommer hem sent. Att sätta sig ned och blogga vid den tidpunkten är tyvärr inte det mest lockande.

Så det känns bäst att ni vet, hur det ligger till. Jag kommer uppdatera simsnörden då och då, men just nu ligger jag lite lågt- nån gång senare kommer jag kanske dra igång igen som det var för två månader sedan.

Citerat Vanessa Hudgens i HSM2: But at least for now, I gotta go my own way. :)




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det viktigaste är att du mår bra :) Jag prenumererar på simsnörden via bloggkoll så jag ser om du uppdaterar.

2008-11-17 @ 12:26:33
URL: http://lovehia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du kommer tillbaka snart igen! :)

Men nu när simsnörden gör uppehåll för alla ni andra gääärna kolla in min personligt/the sims blogg!!



http://parole.blogg.se

2008-11-17 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0