Familjen Drömmare

Hemma hos familjen Drömmare är det livat!
Dick och Lilian är lyckligt gifta, är på toppen av karriären och har tre underbart söta barn. Lilian är nybliven kändiskock och älskar att laga mat, vilket resulterar i att barnen blir lite mulliga- men vad spelar det för roll? Det är ju bara gulligt.

Inför alla tre barnens sammanfallande födelsedag började Lilian med att baka tårtor hela kvällen innan; cheesecake, tårta, glace au four, bärpaj, äppel cheesecake och så såklart födelsedags tårtor. Hon bjöd in maxantal på gäster och fixade och donade med möbler- och det resulterade i en superfest! En av de bästa jag nånsin spelat på. Kolla på bilderna!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hejhej!

Fina bilder, har du inga nerladdade möbler?

Hade bra, kram

2008-10-16 @ 14:29:46
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: Thessan

Halloj! Jag får inte upp fuskrutan på sims :( jag har sökt efter något sätt att få upp den på något annat sätt än ctrl shift c, men det finns inte! Jag har sett fleera stycken andra som också inte får upp det men ingen vet hur vi ska göra! Vet du något annat sätt att få upp fuskrutan!? :)

*tacksam för svar!!*

2008-10-16 @ 20:05:36
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0