Maxis dreams...

Maxis dreams är en supercool hemsida! Kolla deras "policy":
 

  • Created objects match in look and size to the original objects in the game
  • Textures and style of created hairs match to the Maxis hairs
  • Created clothing don't use textures of real clothing and aren't hyper slim. Their textures and shapes matches to Maxis

  • Det är liksom, kläder som faktiskt går i stil med spelet på riktigt. Håren är riktigt fina, men framförallt alla småbarnskläder. Besök besök besök!

    DownloadDownload


    Kommentarer
    Postat av: Jill

    Jag kan inte ladda ner pryla till sims :( ,kan du hjälpa mig?

    2008-10-19 @ 07:52:20
    Postat av: Liselotte

    Hej Jill!

    Ja jag kan hjälpa dig.KOlla in kategorin "hur laddar jag ned? Blogghjälp m.m." så finns det massa inlägg där.

    kram

    2008-10-19 @ 11:14:02
    URL: http://simsnorden.blogg.se/
    Postat av: ZIM

    Hej! =) Tänkte bara ge lite respons på din kommentar på min blogg om Tristan och Isolde, det var ett tag sen du kommenterade, så jag vet inte ifall du kommer ihåg det, men iaf ^^ blev glad över kommentaren iaf, tänkte aldrig på att tolka texten på ngt annat sätt än bokstavligt =) trodde inte att nån utanför min klass skulle kolla där =D Tack så mkt, och jag är impad av din passion för sims, gillar också sims, men är lite för mkt kontrollfreak för att det ska hålla i längden ^^ (tänker spela det nu, bara för att)



    by ZIM

    2008-10-20 @ 18:02:40
    URL: http://invaderzim.bloggagratis.se
    Postat av: Twilight fan nr.1

    Det är väl gratis??

    2010-04-12 @ 18:59:15

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0