En dag hemma hos familjen Trevlig


Morgonen börjar med att Corinna-Marie (Angelikas och Dustins dotter) prövar på hopprep.

Det är roligt och ger barnen poäng i fysik- vilken uppfinning!

När alla är borta på jobb och skola så dör pensionären och träningsfanatikern Daniel.

Marie-Louise blir äntligen befodrad till borgmästare- den platsen som hon har kämpat för så hårt, men när hon får reda på att hennes make dött samma dag ger hon upp andan i djup depression.

Endast barbarnet och Daniels älskare var hemma för att kunna beskåda Marie-Louise död.
Angelika och Dustin bestämmer sig för att totalrenovera det gamla sovrummet med pengasaldot på 47000 och de
ärvda pengarna från försäkringskassan.

Hur ser din familjen Trevlig ut?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha ja du... kommer inte riktigt ihåg alla olika grejer men Angelica och Dustin flyttade ihop och fick 5 barn tror jag... daniel dog, hemhjälpen (daniels älskarinna) flyttade in och hon och Marie-louise gifte sig, Hemhjälpen väntar Don Lothrios barn... det var mer men datorn med det här på kraschade och nu har jag inte spelat med trevlig på den nya datorn...

2008-09-06 @ 11:40:02
URL: http://lovehia.blogg.se/
Postat av: Mynta

Japp fast jag är lite av en simsperiodare. Pluggar ju på högskolan så kan inte spela så ofta eftersom skolan tar upp större delen av min "lediga" tid.



Ja det är sant det, jag är dock den lite mer affärsinriktade typen så Open for buisness är mer min grej än livet i lägenhet. Har inte arbetsliv installerat nu dock annars kanske man kunde kombinerat det...(?)



Kul med en simsblogg! Ska absolut lägga till den på mina simsbokmärken! :D

2008-09-07 @ 12:07:12
URL: http://myntas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0