Musiken tar sin tid

Hej!
Det är ganska så mycket i skolan just nu, det har riktigt börjat dragit igång vilket är otroligt kul. Något annat som gör mig jätteglad är alla nya läsare som hittat till bloggen och som kommenterar och vill ha hjälp. Tack för ert tålmod!
Jag ska försöka svara på era frågor och ge mig tid till det nu senare i veckan, just nu måste bara musiken få ta sin plats i mitt liv som den behöver. (Ja, jag går yrkesmusikerprogram :P) Imorgon har jag konsert hela kvällen men på onsdag kommer jag kanske kunna få in nån rad.



För att ge er något roligt ska ni besöka Sironasims som är en nedladdningssida med mycket att bjuda.
Favoriterna är alvöronen/fairytailtemat som ligger som ett vitt sken genom sidan.
♥ Hudtoner! Skitsnygga och välgjorda, inte för fixade och utan make. Ska ladda ner a dozen of them.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du ska absolut låta skolan ta sin tid, speciellt så här i början av gymnasiet! Vi kommer vänta tålmodigt :)

2008-09-02 @ 14:47:40
URL: http://lovehia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0