The Sims 2 Herrgård och Trädgård



Designa representativa egendomar och underbara trädgårdar till dina simmar med tre helt nya stilar. Skapa en herrgård med vacker detaljrik inredning från Marocko, ståtliga detaljer i Art Deco eller bygg i den imponerande stilen Empir. Med en mängd nya landskaps- och arkitektoniska objekt att välja mellan, kommer dina simmars hem bli helt fantastiska!

Gör om dina simmars hem till lyxiga herrgårdar. Bland de nya objekten finns exotiska kolonner som skapar bedårande nya portaler, eleganta takfläktar som ger skön svalka och stora svepande trappor som ger ett pampigt intryck.

Totalrenovera dina simmars trädgårdar till en prunkande oas med färgglada buskar och blomsterbäddar av delikata irisar, vackra dagliljor och färgstarka solrosor.

Välj från tre nya designteman:

· Marockansk - Förvandla dina simmars hem till iögonfallande Marockanska palats med grönskande medelhavsträdgårdar.

· Art Deco - Bygg lyxiga egendomar som är klasiska men ändå har en känsla av Hollywood.


· Empir - Skapa storslagna gods och skulpterade landskap med romantiskt och elegant tema.



Kommentarer
Postat av: Jill

När kmr de ut ? alltså här isverige :D

2008-09-12 @ 17:15:53
Postat av: Karolina

Hejhej! Jag har en fråga vad är serige nummert till the sims 2 herrgård och trädgård

2008-12-26 @ 13:20:27
Postat av: Tilda

Hejsan

Har paketet, men jag har slarvat bort själva förpacknignen med registreringskoden! Alltså, jag har skivn, men nu när ag installerar kom jag på att man måste ha registreringskod, hur får man tg på den?

2009-08-17 @ 11:46:39
Postat av: Emma

Hej jag skulle vilja ha regsitreringskoden till sims, du vet inte hur man får tag på det?

2009-10-12 @ 19:52:50
URL: http://drunkensailorsss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0