The Sims 3 Destination Världen



Äntligen!
Åh vad grymt kul det här expansionpaketet kommer att bli; tänk dig att åka med dina härliga simmar till städer som är inspirerade av verkliga städer! Den ena är kallas Shang Simla i Kina, den andra Al Simhara, Egyptenen och den sista Champs Les Sims i Frankrike.

  • Anta utmaningar, hitta skatter och ta reda på vad som gömmer sig i de djupa grottorna.
  • Utforska berömda landmärken i Kina, Egypten och Frankrike,
  • Lär din simmar nya färdigheter som exempelvis fotografering och ta del av nya möjligheter.
  • Träffa nya simmar från exotiska platser och dela deras kultur. 
  • Designa dina simmars hem i ny stil med prylar de tagit med från sina äventyrsresor.
  • Få SimPoints värda 10 dollar som går att använda i The Sims 3 Store . Fler onlinemöjligheter år på gång.

  • Bara genom at tse på de tre bilderna som hittis blivit publicerade gör en grymt inspirerad och imponerad! Tänk er bon voyage på en helt ny nivå.





    För information på communtyn
    Pressrelease (engelska)


    Kommentarer
    Postat av: Rebecka

    kan du svara? kan du snälla någon maila mig så jag får veta när jag ska få mitt spel som jag vann? det har gått flera veckor nu, jag skulle vilja veta om jag behöver göra nåt för att du ska skicka det liksom...? tack på förhand......

    2009-08-12 @ 19:39:28
    URL: http://beckapekka.blogg.se/
    Postat av: Amanda

    Åh, när kommer den ut!!???



    Jag längtar=D

    2009-08-15 @ 10:56:51
    URL: http://underthehood.blogg.se/
    Postat av: Evelina (blog by E.)

    Jag LÄNGTAR :) Fyller år lagom till att det släpps, så det är perfekt ;P

    2009-08-16 @ 10:48:38
    URL: http://blogbye.blogg.se/
    Postat av: Hej hopp!!

    Hej, jag har hittat ett föremål jag vill ladda ner när jag laddar ner det så sparar jag det i mappen "downloads" och packar upp filen, men när jag har gjort det så kommer ej föremålet upp på föremåls listan...hur gör jag? Gör jag fel?

    Tack på förhand:D

    2009-08-17 @ 11:51:11
    Postat av: Liselotte

    Hej hopp! Du gör absolut helt fel.

    Om du har tid kan du spana in inlägget under där det är downloafskola.

    Lycka till

    2009-08-17 @ 12:09:35
    URL: http://simsnorden.blogg.se/
    Postat av: jjill

    det kommer ut den 19 november .

    2009-09-06 @ 11:18:39

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0