Bulle i ugnen?


Gravid ung mamma i The sims 3.

Graviditeten i Ts2 har varit rätt så realistisk, personligen så tycker jag att det är en rätt enkel period i mitt spelande. De tar det lugnt, sover, äter och bygger färdigheter.(Om man inte heter Barbara pank som ständigt är gravid och har 100 småbarn att ta hand om.) Efter 72 timmar så ploppar bebisen ut. Det kommer dock bli lite annorlunda i trean!

[According to Chun, players can now take their sim to the hospital when she goes into labor, or they can just make Mom stay home and have the baby the ol' fashioned way. Expecting mothers are not house-bound however, the way they were in The Sims 2. "Moms can lead a full life and go visit the library, visit their neighbors, go to the beach or even catch a movie," Chun said. "They [still] get maternity leave so they don't have to go to work."]

Artikel

Kommentarer
Postat av: Therese

Varför skall det vara så långt kvar tills spelet kommer... Suck

2009-02-13 @ 06:52:49
Postat av: cassey

Själv så hoppades jag också på Ts3 nu i februari , men nu när det kommer i juni så önskar jag mig de i födelsedags present istället ;)

Jag tycker det låter jätte roligt att man kan åka in till sjukhuset och föda sitt barn, än det gamla tråkiga på Ts2 att mamman snörrar ett varv och tjoff så är ungen i famnen.



Vet du om man får hänga med sin Sim till jobbet?

2009-02-13 @ 21:53:34
Postat av: emelie

nej jag fick ingen påminnelse. kanske kommer en snart? jag vet inte, men än så länge har jag inte fått någon påminnelse från dem i alla fall. :P läste det på hemsidan och sedan sökte jag lite på det och kom fram till din blogg, haha. :)

2009-02-14 @ 22:00:29
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: sofia

Oh, jag har faktiskt börjat gillat The Sims nu. Men om jag inte har den första eller det andra sims spelet.. Kan man inte köpa den tredje då? För den verkar mkt roligare än dom andra två. Man kanske måste installera så man kan spela den tredje? Usch vad jag flumar men kram Sofia. :D

2009-02-14 @ 22:30:34
URL: http://nossleumasblogg.se
Postat av: Anonym

hej!

menar du att i the sims 3 kan tonåringar bli gravida?? :O

har du redan the sims3?

kram// Limpan!

2009-02-15 @ 09:29:20
URL: http://limpan.blogg.se/
Postat av: Danielle

åååh, så kul! :D Jag längtar ju. Räknar dagarna.

2009-03-13 @ 16:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0