På sportlov!

Hej alla simsnördar! =)
Mår verkligen skit just nu, vill till min säng för iallafall 6 timmars sömn. Idag har jag åkt kortvasan och det är inte det lättaste, men det är skitkul verkligen! Vill göra nästa år! (Men asså, de 5 sista kilometrarna... blä)
Imorgon åker jag tidigt iväg på sportlovsläger, så tyvärr blir det inge bloggning nu under en vecka.
Hoppas att ni håller ut, men jag vet att ni klarar det!

För att överleva att simsnörden är på sportlov:
1) spana in snootysims.com för nyheter.
2) kolla in alla gamla kategorier och läs på dig på roliga fakta!
3) Det kan vara värt att spana in länkskafferiet här på sidan och uppdatera sin simgarderob! :)

PUSS!

p.s. och svar till er som vill bygga lägenheter: spana in det här!

Kommentarer
Postat av: matilda

ha det så roligt! din blogg är bäst! <3

2009-02-21 @ 11:45:08
URL: http://simpleplanlover.blogg.se/
Postat av: Amanda Hellman

Hej:)

Vad roligt att du har åkt kortvasan, det skulle jag också vilja göra!

Självklart vill jag gärna gästblogga på min favorit "simsblogg".

Jag skulle vilja blogga därför att jag är helt galen i the sims och har varit det sedan det första sims spelet kom ut. Jag har kört The Sims hur länge som helst och har alla sims spel. Jag har också rätt bra koll på allt annant i simsvärlden, såsom nedladdningar osv:) Därför skulle det vara jättekul att blogga ibland om ett av ens största intressen!

Ha det bra på lovet:D

:) tack!

2009-02-21 @ 12:07:47
URL: http://hellmanamanda.blogg.se/
Postat av: Pauliina

Vad tycker du om Gruppen Girlicious senaste låt & video?

Du kan lyssna och titta i min blogg!

Rock on och ha de gött!

2009-02-21 @ 16:59:09
URL: http://pauliina22.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hej! Eftersom du kan mkt om The sims tänkte jag fråga en kanske omöjlig fråga men i alla fall: Kan Bella Spökh komma tillbaka :) ?

Jättebra blogg :)

2009-02-21 @ 20:04:35
Postat av: SugarSims

vill bara säga att din blogg är jättebra - ha det så bra :D

2009-02-23 @ 18:46:51
URL: http://sugarsims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0