Patch!

Äntligen kommer en uppdatering /engelsk ord patch till The Sims 3 som löser långsamma spellägen. I många spel är hastighet 2 och 3 märkbart långsamma och man får vänta i fem minuter när simmen ska sova. Skitirreterande!

Komplett lista med förändringar:
  • Lösningar till några av problemen med att Speed 2 och 3 går för sakta. Vissa datorer kommer att fungera bättre nu när man använder Speed 2 och 3.
  • Problemet är löst med att växla mellan av/på i story progression
  • Problemet med möjliga krascher med audio-kod är löst
  • Problemet med att barnvakter försvinner från tomter med barn är löst
  • Lösningar till några av problemen med Vsync och uppdateringsintervallen
  • Lösningar till några av problemen med DVD-autentiseringsfel och drivrutinskompatibilitet när man startar spelet.
  • Denna uppdatering behandlar vissa problem med Mac-datorer som kan krascha spelet vid anslutning till AFP servrar.

get it here


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej, jag har en fråga: Jag har en familj (the sims 3) som har fått några barn som nu kan flytta hemifrån men jag förstår inte riktigt det här med att spara... Jag vill ju kunna va i båda hushållen och jag vill ju att de ska bo i samma stad eller ngt... Jättebra blogg förresten!

2009-07-13 @ 17:40:57
Postat av: Liselotte

De kan bo i samma stad!

Varje gång du sparar i ditt "spel" så sparar du för allt vad som hänt under hela tiden i hela staden.

Om du flyttar ut med dina barn så kommer de bo i samma stad, det är samma spel, men samtidigt som du spelar på dem kommer mamman att åldras...

kram!

2009-07-13 @ 18:05:19
URL: http://simsnorden.blogg.se/
Postat av: Ebba

Tack så jättemycket!

2009-07-16 @ 15:49:14
Postat av: Assi

hur laddar man ner denna uppdatering då :)?

2009-07-19 @ 14:40:18
URL: http://thatsmycool.blogg.se/
Postat av: Charelle

hur fan laddar man ner de patchen ?

2009-09-20 @ 15:52:17
URL: http://charelles.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag har samma fråga som Charelle och Assi. Hur laddar man ner patchen??

Det är verkligen jättestörande när man måste vänta 5 min medans de sover/jobbar :S

Jättebra blogg :D

2010-10-03 @ 15:12:51
URL: http://sannassaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0