Allmänna tomter

Generellt sett om allmäna tomer i The Sims 3

  • Man kan besöka dem genom att ta cykelt, taxin eller gå. Om din sim utför handlingen automatiskt så väljer den det snabbaste alternativet.
  • För att få upp kartvyn och se alla tomer klickar du på M
  • Det går ej att bygga egna allmäna tomer
  • Varje tomt har en funktion, bokaffär, teaterföreställningar, spabehandling, resturang...
  • Nästan varje tomt erbjuder färdighetskurser för 400 kronor (även ibland rabatterade) och det är alltid uppskattat av simmen!
  • Du får upp en alternativmeny på tomten, men kan inte gå in i byggnaden och se när din sim utför handlingen och är där. Så tyvärr, kan man inte följa med på resturangbesöket eller trädgårdskursen.
  • Heltidsarbete eller deltidsjobb erbjuds på de allmänna tomerna- välj något som din sim tycker är KUL!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ett mycket bra inlägg som svarade på en heldel frågor :)

Det är lite synd att man inte kan se när dom är på middag osv..

Har du laddat ner en ny stad eller hur har du gjort för den som är i spelet har ju inte så mycket roligt att bju på :)

Det där med att få nya kläder funkade inte när jag ska byta så kommer bara det jag valde upp :(



Hoppas att midsommar har varit bra :)

2009-06-21 @ 11:37:46
URL: http://tindrasgarderob.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det går visst att bygga egna allmänna tomter ;) jag har gjort det! mejla mig så kan jag förklara :)

2009-06-21 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0