Första spelbilderna (nej, jag hann inte så mycket på tre timmar)

Sims 3 är verkligen ett HELT nytt spel. Visst, det är lättare om du spelat innan, men det är inte som en vidareutvecklingan av tvåan som den var från ettan. Man kan kalla ts3 unikt och fullt av möjligheter. Det två timmar att skapa min första sim, en timme att fixa sovrummet. Man kan ändra färg och stil på ALLT. Perfektionist som jag är...


Mischa Berg, en ung kvinna med journalistdrömmar. Perfektionist, ivrig, gillar matlagning, karismatisk och vänlig.
Här börjar husbygget... Mitt i stan.

Sovrummet, vet fortfarande inte om jag är nöjd...

Lite cykel som färdmedel =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tänkte fråga, har du också problem med att snabbspola genom en aktivitet? Många har tydligen det problemet att det inte alls går nå snabbare.

2009-06-08 @ 11:32:03
Postat av: carro

haha oj! jag som trodde att jag tog lång tid på mig att skapa simmar och börja spela hehe :) BTW vet du hur man sparar dem där mönstrerna som kommer upp när man klickar på tärningen, när man ska välja färg på möblerna?



Ha det bäst!



carro

2009-06-13 @ 19:40:27
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0