Baka simscupcakes!


Här kommer receptet på de specialdesignade simscupcakesen jag bakat till idag! (Mina vänner älskade dem!)

Gör såhär:
Vispa ägg, socker och vaniljsocker vitt och poröst.
Smält smöret, häll i mjölken och blanda i äggsmeten.
Blanda alla övriga torra ingredienser och vänd ner försiktigt i smeten under omrörning.
Blanda i rivet skal av lime och citrussaften. Vispa inte för mycket!
Häll i muffinsformar(gärna i papper som står i en annan muffinsform av stål eller silikon) till 3/4.
Lägg i bären och fördela i formarna.
Grädda i 175 grader i ca 15 minuter.

Frosting: Rör supersoft smör, florsocker, vaniljsocker och creme cheese. Se till att den krämiga röran blir utan smörklumpar så gott som det går. Tillsätt limeskal och en droppe karamellfärg.

Plumbbob: Blanda droppstänkens färger 8gul & grön) för att få rätt nyans. Pröva dig fram. Följ bildanvisningen.

Grundrecept: Leila Idé och smaksättning: Liselotte

Kommentarer
Postat av: Ninni

Får jag kopiera dett till min blogg?

Ifall jag får det så kommer jag ge bloggen credit OC

2009-03-19 @ 16:44:04
URL: http://hundlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0