I väntan på trean...


Screenshot, The Sims 3

Hoppas att simset blir extra bra i och med uppskjutningen. Vad tror ni, blir det en flipp eller flopp?
Jag hoppas att det håller för våra förväntningar. *Längtar, längtar....*    :D

Svar till Joey:
Föräldrar som har blivit av med sina barn (när socialen har tagit dem) kan inte själva få tillbaka sina barn genom adoption.
Dock är det möjligt att få tillbaka sitt barn genom att gifta om sig med en sim som är fläckfri.
Då kan den simen ringa om adoption och på så sätt får mamman/pappan tillbaka sitt barn.


Är det något ni andra läsare undrar över? Några frågor? Jag lovar att jag ska försöka hjälpa er så gott det går!

Sedan skulle jag vilja be om en tjänst. Kan inte ni ge mig lite kritik. Vad är bra? Vad är dåligt? Vad vill ni att jag skriver om?
Ge mig tips=)

Ha det så bra /Amanda

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hejhej ! Jag brukar följa denna blogg, dock inte varje dag men jag läser ikapp :P

Du bad om lite kritik? DU ÄR TOPPEN :) Kan du inte skriva upp nåra till bra downloads sidor med kläder som du gillar?

2009-03-05 @ 16:51:00
Postat av: Mattiiss

Skriv om hur du brukar spela sims, eller tips om vad man kan spela om. :)

2009-03-05 @ 16:51:33
Postat av: Anonym

jag försökte ladda ner dom husen nedan, men det är inte rätt fil lr något för det brukar vara en men den dragkedja men det va inte dessa filer.. hur gör man då? :)

2009-03-06 @ 13:58:28
Postat av: Josefine

Hej, hur blir man bortförd av utomjordingar?

2009-03-07 @ 15:40:35
Postat av: Lenny

Hejhej! Jag tycker du har lyckats väldigt bra som gästbloggare än så länge! =D



Jag har en fråga, Ett simpar fick tvillingar, en tjej och en kille, och det var inga problem alls, de växte upp till småbarn. När de sedan skulle växa upp till tonåringar verkar nåt konstigt ha hänt. Killen växte upp som vanligt och man fick välja ambition åt honom. Tjejen däremot, hon växte upp till tonåring, men rutan med amibitioner kom inte upp. Så hon har fortfarande uppväxtambition, och vill leka på lekplatser och sånt som småbarnen vill göra. Men hon vill även få sin första kyss, som hör till en vanlig ambition, så jag förstår inte vad som har hänt, haha =P Hoppas du har nån aning om vad som hänt

tacksam för svar! =)



//Linnéa

2009-03-08 @ 00:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0